Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.01.2014, 20:55   #7
Marcin-BB

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Bielsko Biała
Posty: 1,681
Motocykl: TA 600/rd03
Przebieg: 48ooo
Marcin-BB jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 5 godz 13 min 51 s
Domyślnie

"Jeśli chcesz coś adoptować to poszukaj zgrabny wydech od sporta 600 cm3"
Musi być od sporta 600-ki czy może być taki od afryki?
No właśnie- jakie to ma znaczenie przy przelocie? Czy musi być "dedykowany" do konkretnego modelu czy to tylko taki pic na wodę? Są jakieś zasady dobierania- np wielkość puszki, średnica przelotu w zależności od pojemności i typu silnika
Marcin-BB jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wydech przelotowy DOMINATOR w AT ?? aciu Wszystko dla Afryki 19 26.11.2013 22:25


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.