Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.01.2014, 18:12   #8
madafakinges
 
madafakinges's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 4 godz 24 min 42 s
Domyślnie

Mój kumpel ma GPRa w ducati, ale tam wiadomo że dźwięk nawet na rynnie będzie fajny, co do jakości wykonania nie zauważyłem żadnych niedoróbek tłumiki wyglądają bardzo ładnie, a on sam twierdzi że mocy ani nie przybyło ani nie ubyło a że sprowadził sobie ze stanów dwa nowe dedykowane chyba za 300$ to jest bardziej niż zadowolony.
http://www.hessler-motorsport.de/drbigshop/
Np. Hessler taki AQ dla BIGowców sam ma rajdówkę z biga i używa właśnie GPR


Myślę że jeśli masz GPRa w dobrej kasie to się nie zastanawiaj.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wydech przelotowy DOMINATOR w AT ?? aciu Wszystko dla Afryki 19 26.11.2013 22:25


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.