|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa/Natolin
Posty: 1,518
Motocykl: nie mam już AT
Przebieg: 99999
Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s
|
Odkręcasz 2 korki z lewej strony silnika, w większy wkładasz klucz i obracasz wałem aż w górnym okienku pojawi Ci się znaczek IT , kreska przed T ma być idealnie pionowo , w tym małym okienku jest wycięty taki mini ząbek , ma się pokrywać właśnie z tą kreską.
W głowicę wkładasz wałek, na zębatce wałka masz 2 kreski po przeciwnych stronach , kreski ustawiasz równolegle do krawędzi głowicy , patrząc na silnik od boku. Tak ma to wyglądać już z założonym napinaczem, jak ustawisz znaki i wsadzisz napinacz to może Ci się to przesunąć o jeden ząbek, więc sprawdź 2 razy. Co do łańcuszka to sprawdź jego luz bez napinacza , pamiętam że jak wkładałem nowy łańcuszek to był napięty jak struna a stary bez napinacza mogłem normalnie zdjąć ręką. W napinaczu nic się nie wysuwa, obraca się on na takiej ośce, działa tylko w jedna stronę. Jak masz kasę to go wymień razem z ośką i sprężyną, jak jest wyrobiony to potrafi się przyciąć. Ja przez niego robiłem remont 2 razy ![]() Podesłał bym Ci całą fotorelacja z remontu , ale serwer przestał działać i moja strona przepadła. Przy składaniu używaj koniecznie klucza dynamometrycznego , gwinty w cylindrze i głowicy są bardzo słabe i łatwo je pozrywać. Powodzonka
__________________
BMW R1150R Jawa 250 353 `58r |
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |