![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#18 |
Mixol S
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: czarny las
Posty: 237
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 4 tygodni 1 dzień 6 godz 19 min 10 s
|
![]()
Metod badania twardości materiałów nie porównuje się. Metoda pomiaru dedykowana jest dla każdego stopu indywidualnie. Dla przykładu brinell dobry jest badania stopów nejednorodnych, natomiast vickers wymaga próbek o odpowiednio przygotowanej powierzchni i strukturze jednorodnej. Brinell stosowany jest do stopów miękkich, do badania stopów twardych bądź utwardzanych powierzchniwo konieczne jest zastosowanie ostrosłupa (Vickers lub Rockwell) zamiast kulki. Teoria mówi że najbardziej obarczony błędami jest Rockwell. No i pytanie czy badamy wpływ twardości zębatki na zużycie wałka czy na zużycie całego zestawu napędowego?
Ostatnio edytowane przez Mixajlo : 12.11.2013 o 23:47 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wymiar zębatek - różnice - wrażenia | Misza | Rama, zawieszenia, napęd | 112 | 06.06.2024 21:28 |