Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 12.11.2013, 23:41   #18
Mixajlo
Mixol S
 
Mixajlo's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: czarny las
Posty: 237
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Mixajlo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 tygodni 1 dzień 6 godz 19 min 10 s
Domyślnie

Metod badania twardości materiałów nie porównuje się. Metoda pomiaru dedykowana jest dla każdego stopu indywidualnie. Dla przykładu brinell dobry jest badania stopów nejednorodnych, natomiast vickers wymaga próbek o odpowiednio przygotowanej powierzchni i strukturze jednorodnej. Brinell stosowany jest do stopów miękkich, do badania stopów twardych bądź utwardzanych powierzchniwo konieczne jest zastosowanie ostrosłupa (Vickers lub Rockwell) zamiast kulki. Teoria mówi że najbardziej obarczony błędami jest Rockwell. No i pytanie czy badamy wpływ twardości zębatki na zużycie wałka czy na zużycie całego zestawu napędowego?

Ostatnio edytowane przez Mixajlo : 12.11.2013 o 23:47
Mixajlo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wymiar zębatek - różnice - wrażenia Misza Rama, zawieszenia, napęd 112 06.06.2024 21:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.