| 
			
			 | 
		#31 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: nad rzeczką , opodal ... 
					
				
				
					Posty: 654
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 20 min 22 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Wszystko zależy o Twoich oczekiwań i egzemplarza na jaki trafiłeś  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() GS 1150 to kloc którym w terenie nie powalczysz - zgoda , ma jednak swoje zalety : - spalanie /5-6 l./ - zapakować można BARDZO dużo - i jest OK - nie odczuwasz tego - moc nie poraża , ale ma te brakujące kuce których brakuje Afrii - prowadzi się SUPER , bez nurkowania przy hamowaniu , winkle - sama radość / ale to może trochę zasługa zawiasu akcesoryjnego / - 1150 - to ostatni model bez elektronicznych fajerwerków , czyli można jeszcze samemu ogarnąć ... - silnik - to sieczkarnia w porównaniu z Afrii , ale przebiegi 300 tys to normalka . NIE JESTEM funem Bumy, ale ma swoje zalety i trzeba to przyznać . Dzieju ma rację - trzeba się przejechać , ale nie 500 , a min. 2000 km aby wyrobić sobie w miarę obiektywną opinię ... ![]() Temat dotyczy jednak DL 650 ! - jak z przebiegami tak ok 100 tys .... może ktoś ma wiedzę - OBIEKTYWNIE ... proszę , bo to , że do 50 tys wszystko OK - to wiem ...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#32 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie wiem co po 100tys.  
		
		
		
		
		
		
		
	  bo zrobiłem DL650 ledwo 20tys i sprzedałem jak miał 25 tys. a teraz jeżdże Afryką ![]() Wiem że nabywca w kolejne 2 sezony zrobil bezawaryjnie kolejne 25. Na pewno nowy DL jest juz typowa szosówka (jeździłem testowo) w porównaniu do starszego (miałem K7). Poza tym na forum V-Stroma chyba nie ma zbyt wielu osób, które mają najechane ponad 100tys. Zdarza się, że szybko kończy się sprzęgło zwłaszcza jak ktoś probuje off jeździć- najlepiej przy takim przeznaczeniu od razu włożyc akcesoryjne (twardsze) spreżyny sprzeglowe; poza tym to tam się nic nie psuje wiec nie ma powodu aby posiedzieć w garażu przy chmielowym  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#33 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2011 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 65
				 
Motocykl: XP 500 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 23 godz 35 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#34 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			kumpel miał jakiegoś pokręconego licznikowo DLa z UK i miał /faktycznie/ coś około 80tys co sprawdził w MOT - niestety pobierał przy tym przebiegu dość sporo oleju.  
		
		
		
		
		
		
			przejechałem się na tym kawałek /wtedy jeździłem na XL600LM/ i stwierdziłem, że plastikowy kibel jak trampek a w zasadzie jeszcze gorzej bo nie sprawia w żadnym miejscu takiego wrażenia solidności jak mała honda. kiera jak z roweru pelikan, zawias dobija na śpiacych policjantach, przy 100km/h kręci jak sieczkarnia, małe kółko z przodu, chłodnica w po prostu śmiesznym miejscu jak na sprzęt, który choć w założeniu ma coś poudawać w kierunku endupo, klamki jak z rometa... no takie miałem wrażenie jazdy na jakiejś tandecie - przepraszam kolegów którzy mają DLa... całości jak dla mnie dopełniały te pięęęękne zegary z wyświetlaczem LCD i plastik. wszędzie ku...rwa plastik i to taki gówniany, opływowy i nijaki. to moje, subiektywne zdanie. gdybym miał wydać 10k na używanego DLa lub 30 na nówkę to wolałbym te pieniądze postawić na jakiegoś innego konia, nawet gdybym miał jeździć tylko i wyłącznie po asfalcie. matjas 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#35 | 
| 
			
			 Michał 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Matjas, piszesz teksty do top gear? 
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Nie kupować do offu bo....np. kumpel przy przejeździe przez mały krótki rowek z błotem zaliczył lot przez kierę..to koło z przodu..ta czacha..na asfalt co innego, ale jakiś taki bezpłciowy jest dla mnie. można też..kupić i przerobić i udowodnić wszystkim że się mylą.. ![]()  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#36 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2012 
				Miasto: Czernica 
					
				
				
					Posty: 140
				 
Motocykl: Transalpinus Rex 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 4 dni 16 godz 10 min 20 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 a przy 100km/h wrzuć bieg wyżej i będzie git  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	KLU KLUX HONDA MINOLTA TEAM  
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#37 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2008 
				Miasto: Gdynia teraz 
					
				
				
					Posty: 3,467
				 
Motocykl: kryzys. 
Przebieg: 48 lat 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 tygodni 1 dzień 14 godz 16 min 6 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			już gdzieś wspomniałem... gdybym miał wybierać.. znów wybrałbym Seven Fifty które nijak ma się do enduro (dokładnie jak z DL'em  
		
		
		
		
		
		
		
	 ) ale przynajmniej wiem, że ujeżdżam najprostszy z motocykli jaki przyszło mi ujeżdżać....  pominę fakt wydania 1/3 ceny za sprawny motocykl  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#38 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]() ![]() ![]() co do biegu wyżej to pisałem o ostatnim biegu. DL przy 100kmh ma coś około 5tys. dla porównania GSF ma @100kmh 3tys i mimo, że jest czwórką to w zasadzie się dopiero rozpędza /czerwone pole przy 11tys/. AT przy setce również się kręciła jak dla mnie za wysoko - po prostu wolę wolnoobrotowe silniki /lub jazdę z niskimi obrotami/ i tu myślę, że GS mnie nie zawiedzie. dla równej wagi na '+' dla DL650 można zaliczyć abstynencki charakter bo i 4,2 da się zejść na setkę a to jak dla mnie jest bardzo ważne, ale to by było tyle z plusów ![]() powiem tak, gdybym nie miał hajsu na bóg wie jaki motocykl, żeby pojechać gdzieś dalej z nastawieniem szutry itd to wolałbym bujać się 90kmh DR650, 350, XL600 a różnicę w cenie między DL650 zalać do zbiornika. każdemu jednak serce dyktuje co innego i jako etap DL pewnie jest OK. jako motocykl docelowy na pewno nie - przynajmniej nie dla mnie. tu pojawia się pytanie - czy jest coś takiego jak 'motocykl docelowy'  ?   póki co to nie stwierdziłem ![]() matjas 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#40 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2010 
				Miasto: Poznań/Złotów 
					
				
				
					Posty: 355
				 
Motocykl: CRF1000/CRF300 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 15 godz 57 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
jeździłem chyba innym DLem 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	  albo może jechałeś na 4?![]() trasa 2 osoby 130-140 spalanie poniżej 5  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię KTM-a | puszek | KTM | 4133 | 18.04.2025 20:47 | 
| Albania i Czarnogóra. Dlaczego tak? | bigos | Przygotowania do wyjazdów | 41 | 10.04.2010 15:50 |