![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,950
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
![]() Online: 4 miesiące 5 dni 11 godz 11 min 26 s
|
![]()
Ja to zrobiłem organoleptycznie. Skręcasz śrubę i sprawdzasz kręcąc slimakiem czy nie ociera i tyla. U mnie to był niewielki skok tej ślimacznicy i chodziło dosłownie o obrót by nie ocierało z jednej lub drugiej
![]() Luz ledwie wyczuwalny ( nie jak wcześniej pisałem 2 mm po ustawieniu) pomyłka ![]() Ostatnio edytowane przez dawid8210 : 23.07.2013 o 22:11 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
nOOb
![]() ![]() Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Góra
Posty: 145
Motocykl: RD04
![]() Online: 2 dni 13 godz 25 min 42 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Administrator
![]() |
![]()
Potrzeba sporej siły do wybicia ślimaka więc bez wiercenia i zastosowania np dobrego wiertła jako wybijaka się nie obejdzie.
Z pewnej 07 nie udało się wybić tak mocno siedział , mocniejsze potraktowanie mogło by się różnie skończyć więc nie testowałem granicznej wytrzymałości korpusu. U mnie naprawa luzu działa już 35tyskm i ma się ciągle dobrze.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |