![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#28 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,909
Motocykl: RD04
![]() Online: 3 miesiące 1 tydzień 4 dni 18 godz 37 min 45 s
|
![]()
To dlaczego je przecinają/uszkadzają w fabryce
![]() Czy dlatego, że spełniają wszystkie normy itd., jakiś defekt przed celowym przecięciem mają, może mniejszy może większy ale coś musi być na rzeczy. Na szczęście każdy ma wybór i kupuje to co uważa za słuszne: używki, nowe z fabrycznym rozcięciem, nowe bez wad...
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego nie kupić DL-650 | Pils | Suzuki | 83 | 30.08.2021 22:14 |