![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#12 |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 32 min 36 s
|
![]()
Temat ten był poruszany na starym forum. Wtedy to była opisana metoda z kablem zamiast sprężonego powietrza do podtrzymania zaworów (blokowanie tłokiem). Ja robiłem tak w suzuki dr , ale... i tak ostatecznie rozebrałem bo mi zawór w prowadnicy latał. Trzeba na pewno wyciągnąć silnik...i mieć przyrząd do zapinania oraz pomoc kumpla. Ogólnie wydaje mi sie że jak wymieniać uszczelniacze , to lepiej zrzucić głowice i tyle. Można wtedy sprawdzić prowadnice,gniazda, dotrzeć zawory itd. Sama wymiana uszczelniaczy nie koniecznie przyniesie efekt.
__________________
Enduro i ADV |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Uszczelniacze lag z Larsona. | Poncki | Rama, zawieszenia, napęd | 28 | 20.04.2012 15:00 |
Pierscionki, uszczelniacze | Evvil | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 18 | 12.09.2011 21:21 |
Uszczelniacze zaworowe Athena. | wieczny | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 9 | 27.11.2009 17:20 |