![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#13 |
![]() |
![]()
najpierw dolej oleju tej samej gęstości jak radzi Szpargał.
bo pamietaj, że zmiana gęstości oleju w ladze powoduje, że zawiecha robi się faktycznie twardsza przy dobiciu o co jakby inicjalnie Ci chodzi, ale w nieregulowanym zawieszeniu jak w F800... wolniej wraca. to niestety działa w dwie strony - więc przy gęstym oleju uzyskujesz twardszy ale i 'tępy' zawias: powoli/nieselektywnie wybierający drobne nierówności. matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Buzer-czy jest sens? | Dzymy | Archiwum | 24 | 26.01.2013 09:15 |