![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#6 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Godzinę będziesz musiał za każdym razem ustawiać , czas jazdy też zniknie po odcięciu zasilania , pozostałem parametry powinny zostać w pamięci .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Czy rok dla akumulatora to dużo? | chemik | Układ elektryczny i zapłonowy | 36 | 21.04.2012 22:45 |
Przepalający się moduł licznika | deba | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 13.07.2011 14:59 |
co zamiast oryginalnego licznika.... | Vooytas | Układ elektryczny i zapłonowy | 7 | 24.06.2008 01:08 |