| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2010 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 58
				 
Motocykl: BMW F800GS 
				
				
				 
Online: 1 dzień 23 godz 43 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			hej, widzicie sens inwestowania w drozsze SRS z wymienna podeszwa? 
		
		
		
		
		
		
		
	czy jest miedzy nimi jaka inna konkretna roznica? Oczywiscie off, nie jakis hardcorowy ![]() pzdr anax  | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie wiem, czy są inne różnice ale wymienna podeszwa nie jest ci raczej potrzebna. Chyba, że masz bardzo hardcorowe, ostre podnóżki.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2013 
				Miasto: WWL 
					
				
				
					Posty: 84
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 2 dni 20 godz 48 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wydaje mi się że nie tylko o wytrzymałość chodzi, ale też możliwość zmiany rodzaju podeszwy bez klejenia: 
		
		
		
		
		
		
		
		
			http://www.ebay.pl/itm/STIVALI-SIDI-...#ht_1122wt_964 A więc podeszwę z różnym bieżnikiem - np. bardziej terenowym  
		Ostatnio edytowane przez Rector : 05.03.2013 o 18:10  | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2010 
				Miasto: Ballynahinch (Irlandia Płn) / Częstochowa 
					
				
				
					Posty: 630
				 
Motocykl: CRF1100L AS 
Przebieg: 7500 km 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 23 godz 21 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			SRS zdaje sie że nie mają okuć na czubkach.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2010 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 58
				 
Motocykl: BMW F800GS 
				
				
				 
Online: 1 dzień 23 godz 43 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Okucia to by sie przydaly. Kwestia tej bardziej terenowej podeszwy- czy jest sens. Biorac pod uwage koszty- buciory drozsze o ok 300 od zwyklej wersji+ dodatkowa podeszwa terenowa- pewnie tyle samo. Robi sie duzo. Podnozki mam pivoty, troche ostre sa, ale z kolei nie jezdze super duzo... Kwestia czy jest sens tylko (az) dla tej podeszwy przeplacac... 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Ok podeszwy nie 300 a ok 100   nie otwieralem linka zanim odpisalem
		Ostatnio edytowane przez majki : 06.03.2013 o 09:29  | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 1,409
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 43k+ 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 3 godz 40 min 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam SRSy i cala podeszwa jest sporo mniejsza niz w wersji "cross" i nie podwinieta z przodu. W efekcie caly but jest mniejszy z wierzchu przy tym samym rozmiarze. Latwiej prawidlowo postawic stope, tj. chowajac palce. Minusem jest to, ze przy braku wystajacej podeszwy, przytarcia uszkadzaja sam but. Do offu wybieralbym zwykle.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"Don't cry because it's over. Smile because it happened." Dr Seuss  | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa/Natolin 
					
				
				
					Posty: 1,518
				 
Motocykl: nie mam już AT 
Przebieg: 99999 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			SRS-y to wersja supermoto ich podeszwa lepiej trzyma na asfalcie , używam takich ale wyłącznie do Offa. 
		
		
		
		
		
		
			Nie zauważyłem do tej pory aby okucia do czegoś mi się przydały, za to widzę że podeszwa troszkę dostała od podnóżków (pewnie przy skokach) i od kopniaka. To że można podeszwę wymienić jest dla mnie zajebista opcją, bo nie trzeba po 2 latach intensywnego używania wymieniać całych butów 
				__________________ 
		
		
		
		
	BMW R1150R Jawa 250 353 `58r  | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 940
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 1 godz 3 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja wybrałem zwykłe, SRS miały, jak to już koledzy wspominali, węższą podeszwę, cały but jakiś mniejszy i stopie było ciasno. Sama podeszwa IMHO nie nadaje się do offa, jest zbyt gładka, śliska i jakaś taka cieniutka...  
		
		
		
		
		
		
		
	Moje okucia są powgniatane, zatem na coś się przydały. Pozdrawiam, Wolo  | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2011 
				Miasto: Białystok 
					
				
				
					Posty: 322
				 
Motocykl: KTM 525 EXC 6 dni 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 1 godz 50 min 41 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ponieważ też zastanawiam się nad Crossfire dopytam w tym wątku: 
		
		
		
		
		
		
			1. czy ktoś z obecnych wymieniał może podeszwy w zwykłych crossfirach? 2. co powiecie na temat gaerne supermoto ? 
				__________________ 
		
		
		
		
	Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości. — Mark Twain  | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2010 
				Miasto: Ponownie Kotlina Kłodzka :D 
					
				
				
					Posty: 449
				 
Motocykl: RD07 mit VW parts :D 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 15 godz 9 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja mam Gaerne Enduro i bardzo sobie chwalę. Na podeszwach z wersji Cross nogi mi się ślizgały bo prawie nie było bieżnika. Teraz jest Vibram i wszystko trzyma jak należy.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Ale dlaczego Honda?... Bo VW nie robi motocykli...  | 
| 
		
 |