![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#29 |
880220111
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Malawa k/Rzeszowa
Posty: 1,049
Motocykl: XR 250R,XR 650R
![]() Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s
|
![]()
olej w zawieszeniu powinno sie zmieniac co 2 lata lub co 10tyś -15tyś
niezle bedzie pachnia po kilkunastu latach ![]() ja tam biorę ropownicę i kompresor 10 bar leje ekstrakcyjną,i płucze wszystko i wszędzie. nowe simmerki +smar na wewnętrzne wargi simmeringa i jazda co do benzyny to owszem zwykła ze stacji może niszczyć,ekstrakt jest neutralny i szkód nie robi simmering to guma która z wiekiem staje sie coraz twardsza,co 2 lata zmienić i spokój.
__________________
Honda XR-oholik ![]() https://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/ |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ciśnienie w lagach cd... | LegacySVX | Rama, zawieszenia, napęd | 6 | 14.11.2018 18:35 |
Ślizgi do lag | xralf | Rama, zawieszenia, napęd | 1 | 15.04.2013 21:04 |