Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.02.2013, 20:07   #29
motomax
880220111
 
motomax's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Malawa k/Rzeszowa
Posty: 1,049
Motocykl: XR 250R,XR 650R
motomax jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s
Domyślnie

olej w zawieszeniu powinno sie zmieniac co 2 lata lub co 10tyś -15tyś

niezle bedzie pachnia po kilkunastu latach

ja tam biorę ropownicę i kompresor 10 bar leje ekstrakcyjną,i płucze wszystko i wszędzie.

nowe simmerki +smar na wewnętrzne wargi simmeringa i jazda

co do benzyny to owszem zwykła ze stacji może niszczyć,ekstrakt jest neutralny i szkód nie robi

simmering to guma która z wiekiem staje sie coraz twardsza,co 2 lata zmienić i spokój.
__________________
Honda XR-oholik Doświadczalny Warsztat Enduro ADV
https://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/
motomax jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Ciśnienie w lagach cd... LegacySVX Rama, zawieszenia, napęd 6 14.11.2018 18:35
Ślizgi do lag xralf Rama, zawieszenia, napęd 1 15.04.2013 21:04


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.