![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#5 |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 53 min 3 s
|
![]()
No cóż. Gumy kroćców sie ścisną - to niecałe 2 mm średnicy mniej o ile pamiętam. A z drugiej strony masz 2 możliwości: albo dokupić tą rurę doprowadzającą powietrze gazniki- filtr powietrza od rd3, albo dorobić redukcje z aluminium. Nie jest to specjalny problem i takie redukcje są stosowane także seryjnie- np w Xt 600. Na pocieszenie Ci powiem ze rd04 na tych gaźnikach przypuszczalnie będzie zapierd...ć. Ja wsadziłem do rd04 gaźniki z Transalpa 650 z 2002 roku i sprzęt zyskał na dynamice i kulturze pracy. Od strony rury łączącej z filtrem powietrza dorobiłem do gaźników aluminiową redukcyje. Mam gdzieś fotki więc w przyszłości wstawie. pozdr
__________________
Enduro i ADV |
![]() |
![]() |