|
|
#10 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,006
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s
|
nie chciałbym się mądrować... ale miałem i ADV i mam teraz SE, dodatkowo latam cały czas z innymi LC8-kami w wersji ADVENTURE.
Latałem ADV w 2 osoby, zrobiłem nawet jedną długą trasę z żoną, moim zdaniem to jest słaby motocykl do jazdy we 2, - (sorry Zbyszek ) Na SE też latałem w 2 osoby i specjalnej różnicy nie ma. zawieszenie podobnie buja, jak odkręcasz to wraz z pasażerem lecisz do tyłu, jak hamujesz to do przodu. jak bym szukał sprzetu na 2 osoby to GS wypada tutaj zdecydowanie lepiej. SE daje poczucie lepsze poczucie wolności, jest sporo lepszy terenowo. lżejszy (15-20 kg), poręczniejszy, lepsza geometria, brak czachy. sprawdza się.to bardzo fajnie na wyjazdach enduro. jak chcesz gonić po szosie to zakładasz owiewkę.i lecisz 160 km/h i też jest fajnie. nooo i możesz sobie łatwo zrobić SM jak by kto chciał ![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
|
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |