![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Dźwignie w LC4 (każdym) i w XRV są bardzo podobne. (UniLink i ProLink)
Seryjny amor w LC4 enduro daje często 300mm skoku w zależności od modelu i rocznika. W AT już deko mniej czyli jakieś 260mm. Czyli po skróceniu go z 398mm na 390mm w AT skok pełny mierzony wyszedł 230mm czyli centymetr wiecej niż seria, ale to nie skok tu chodzi by to dobrze działało. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
regeneracje tylnego amora | bartol | Rama, zawieszenia, napęd | 15 | 01.09.2012 17:27 |
Poszukuję amora tylnego do RD 03 | Tatuś | Wszystko dla Afryki | 2 | 23.09.2011 17:38 |
Szukam tylnego amora. | Lepi | Rama, zawieszenia, napęd | 9 | 02.09.2011 14:40 |
Demontaż tylnego amora. | mrdracul | Rama, zawieszenia, napęd | 3 | 11.03.2011 12:31 |