![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Leo dedykowany do AT poprawia cały zakres od 0 do 8500 RPM, ale jak założymy dB killera, bez niego mieszanka jest deko zbyt uboga i trochę się bardziej grzeje, potrafi też przez taki tłumik zacząć wciągać oliwe jak silnik nie jest pierwszej świeżości. Po założeniu seryjnego wydechu spalanie oleju znika
![]() To samo się dzieje mniej wiecej po założeniu filtru powietrza K&N |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przyzna się kto z Was jeszcze... | Elwood | Kwestie różne, ale podróżne. | 59 | 21.11.2012 20:43 |
o namiotach raz jeszcze | Dubel | Szpej turystyczny - Produkty i Porady | 31 | 11.04.2011 20:05 |
SAG`i raz jeszcze | zombi | Rama, zawieszenia, napęd | 12 | 23.08.2010 12:27 |