![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#8 |
Administrator
![]() |
![]()
Czy kiedykolwiek widziałeś pękniętą oponę dętkową?
Czy pewniejsza jest opona którą przydzwoniłeś np w krawężnik czy inna dziurę z krawędziami i w której zagiął się kord czego oczywiście nie jesteś gołym okiem stwierdzić. Nitki uszkodzone ale na zewnątrz ładnie wygląda do tego dochodzi wiek i przebieg. Bardziej zaufam sprawdzonej i dobrze naprawionej nowej niż zjeżdżonej po przygodach w dziurach. Jak wspomniałem tylko konkretne uszkodzenie kordu eliminuje oponę z użytkowania. A dlaczego jeździmy na łatanych dętkach przecież łatki lepione klejem też mogą puścić , dętka może pęknąć. To podobne ryzyko a wszyscy to robią. Ale każdy robi co uważa. Jeszcze jedno , dwa razy wracałem do domu z konieczności bez powietrza w tylnej. Raz na 150ce ( idealnie się układała na feldze na prostych spokojnie 80km/h )75km do domu a ostatnio na 140ce ( trudniej z powodu spadania z felgi i predkość 40-50km/h przy zarzucaniu tyłem po 50cm na boki) 20km powrotu. Po tym ostatnim powrocie opona zrobiła kolejne parę tyskm i nie wykazuje najmniejszych objawów krzywizny czy uszkodzeń. Opona to nie konstrukcja z tektury żeby się miała tak szybko rozlecieć , chyba że została naprawdę uszkodzona.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego nie kupić DL-650 | Pils | Suzuki | 83 | 30.08.2021 22:14 |