![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#6 |
Administrator
![]() |
![]()
Wszystko zależy czy został uszkodzony oplot.
Od razu zakładacie , nie mając opony w reku, że jest ciachnięta na wylot. Zgadzam się że należy podchodzić do uszkodzeń ostrożnie ale w takim razie należy wywalać do kosza każdą przebitą/przeciętą nawet na bieżniku.....bo już jest uszkodzona przecież i może się rozejść. Ja bym ją obejrzał i jeśli kord jest nie zniszczony a nacięcie powierzchowne to spokojnie można ją porządnie zwulkanizować. Żeby nie było że dla 200zł zaryzykuję życie, ale podchodzę do takich rzeczy technicznie i kwalifikuję użyteczność produktu. Uszkodzenie kordu kwalifikuje ją do utylizacji lekkie nacięcie gumy do reperacji.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego nie kupić DL-650 | Pils | Suzuki | 83 | 30.08.2021 22:14 |