Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 13.11.2012, 09:12   #6
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,926
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 18 godz 35 min 47 s
Domyślnie

Wszystko zależy czy został uszkodzony oplot.
Od razu zakładacie , nie mając opony w reku, że jest ciachnięta na wylot.
Zgadzam się że należy podchodzić do uszkodzeń ostrożnie ale w takim razie należy wywalać do kosza każdą przebitą/przeciętą nawet na bieżniku.....bo już jest uszkodzona przecież i może się rozejść.
Ja bym ją obejrzał i jeśli kord jest nie zniszczony a nacięcie powierzchowne to spokojnie można ją porządnie zwulkanizować.
Żeby nie było że dla 200zł zaryzykuję życie, ale podchodzę do takich rzeczy technicznie i kwalifikuję użyteczność produktu.
Uszkodzenie kordu kwalifikuje ją do utylizacji lekkie nacięcie gumy do reperacji.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dlaczego nie kupić DL-650 Pils Suzuki 83 30.08.2021 22:14


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.