![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#14 |
Zarejestrowany: Aug 2012
Miasto: Poznań
Posty: 7
Motocykl: RD07a
Przebieg: 60000
![]() Online: 4 godz 32 min 12 s
|
![]()
Powracam żeby zamknąć wątek. Jednak przyczyną tego wszystkiego był martwy akumulator. Przy odpalaniu napięcie spadało z 13V do 3-4V. Po wymianie na nowy odpalił za pierwszym strzałem. Nie wiem jakim cudem podczas pierwszego sprawdzenia aku nic nie wskazywało,że coś z nim jest, a jednak. Człowiek bogatszy o jedno doświadczenie. Mimo wszystko dzieki za wskazówki.
|
![]() |
![]() |
Tags |
moduł |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Czy można zamienić moduł zapłonowy ? | next22 | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 04.02.2010 11:33 |