Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 13.07.2012, 09:15   #11
majo
 
majo's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: 816 Dorohusk
Posty: 4,522
Motocykl: XRV 650:)
majo jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 godz 49 min 55 s
Domyślnie

hmm myślę że 3,5 - 4 l przy 3 - 3,5 tys obrotów Ja starałem się trzymać 4 tys obr (przy oryginalnej zębatce z tylu 49 zębów daje 80 km/h, po zmianie zębatki na 47 zębów - 90km/h.
__________________
RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA... MOTOR MARKA

XRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH

http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw
majo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
TTR 600 - zasięg/spalanie Marcin z Zakopanego Inne - dyskusja ogólna 18 20.02.2013 15:13
Czy używacie jakiegoś dodatku do benzyny który może nie szkodząc zmniejszyć spalanie oleju? Vooytas Silnik, sprzęgło, skrzynia 9 08.06.2010 00:49
Czy mniejsze spalanie 7A to moduł ECU i TPS? wieczny Uklad paliwowy i wydechowy 19 21.08.2009 23:04


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.