![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#6 |
SOmalijczyk
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: SOsnowiec
Posty: 765
Motocykl: 1090 AdvR
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 godz 19 min 47 s
|
![]()
Kiedyś do zakupionego zestawu opon samochodowych Fulda dołożona była broszura z tabelą utraty właściwości gumy wraz z upływem czasu. Wynikało z niej że opona traci 10% swoich właściwości na rok, a po upływie 10 lat opona powinna być wymieniona bez względu na jej stan. Producenci mogą przechowywać opony w magazynach fabrycznych do trzech lat od daty produkcji w ściśle określonych warunkach.
Znalazłem też informację że opony starzeją się 17 szybciej w użytkowaniu niż podczas magazynowania. W sieci jest na ten temat sporo materiałów: http://blog.netcar.pl/2012/02/21/jak...eja-sie-opony/ http://moto.pl/MotoPL/1,90109,762216...ie_opony_.html. Osobiście myślę, że temat opon jest szczególnie ważny w przypadku motocyki, gdzie mamy tylko dwa koła od stanu których zależy nasze życie. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Miejska legenda - wałek zdawczy | majki | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 21 | 26.05.2013 09:06 |