Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 20.04.2012, 23:33   #11
chworz


Zarejestrowany: Dec 2011
Miasto: Kraków
Posty: 71
Motocykl: RD04
chworz jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 5 dni 21 godz 14 min 37 s
Domyślnie

Wg mojej logiki jest tak. Skoro naładowany aku stał niepodłączony kilka dni i nie utracił swojej "mocy" oznaczać to może że nie ma w nim zwarcia. Natomiast skoro podłączony do moto ulega rozładowaniu, to musi być gdzieś ucieczka prądu w instalacji (zwarcie) lub jak napisał RAFWRO - padło ładowanie. Ponieważ zwarcie w instalacji możemy skreślić, bo jai napisałeś aku stało kilka dni zabudowane w moto, to może znaczyć, że czerpie ono siłę podczas jazdy tylko z aku.
A może odpal motorek, włącz wszystkie światełka i przy pracującym silniku odłącz aku - ciekawe czy zgaśnie. (nie jestem pewien czy to dobra rada)

Ostatnio edytowane przez chworz : 20.04.2012 o 23:35
chworz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wymiana slizgacza na lancuch. Duzo roboty? kuntakinte Regularne czynności serwisowe 34 13.06.2023 06:56
RD07 bierze dużo oleju. Rack Silnik, sprzęgło, skrzynia 31 14.09.2013 19:49


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.