| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#61 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2009 
				Miasto: Krosno 
					
				
				
					Posty: 606
				 
Motocykl: VARADERO HRC ,BMW R 1200 GS-ADV , EXC 350 F, KLR 650 c 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 10 godz 8 min 6 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			[QUOTE=BIAŁY;233106]Hmmm, hmmm. 
		
		
		
		
		
		
			Dzieło ukończone, więc się pochwalę: No to przywieź pokazać JĄ w piątek na Stępinę...  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Kto nie ma wrogów , nie ma i przyjaciół...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#62 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2010 
				Miasto: PRZEWORSK 
					
				
				
					Posty: 412
				 
Motocykl: RD04 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			[QUOTE=Rysiek z Krosna;233301]
 
		
		
		
		
		
		
			Cytat: 
	
   Miło, że się podoba. Mnie też się podoba ![]() Baaardzo chętnie. Niestety czas nie pozwala  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę. 2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#63 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa/Natolin 
					
				
				
					Posty: 1,518
				 
Motocykl: nie mam już AT 
Przebieg: 99999 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Afra fajna  
		
		
		
		
		
		
			Wczoraj wpadłem na chwilę Africą na Strzeniówkę zrobić ze dwa kółka, zawsze tam ganiałem CR-ką i chciałem porównać. Powiem tyle, zawias w Afri jest do du..py ![]()  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	BMW R1150R Jawa 250 353 `58r  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#64 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ładnie to wszystko wyszło  
		
		
		
		
		
		
			Nie mam wątpliwości ze większości Africa pasuje tak jak wyszła z fabryki , ja akurat do tych nie należę , miałem kilka seryjnych Afric i radziłem sobie na nich nie źle , bo jak wiadomo motur sam nie pojedzie , czy to ze zmienionym czy na seryjnym zawieszeniu . Na początku wszystkie projekty powstawały w garażu , realizowane przez pasjonatów wkładając w to wyrzeczeniami zaoszczędzone pieniądze . Nie mających do dyspozycji inżynierów i zaplecza w których posiadaniu były wielkie koncerny produkujące motocykle . Trzeba tylko pamiętać że dziś jest możliwe kupienie gotowca , dzięki tym zjebom co po nocach siedzieli w garażach z kanapką w jednej i migomatem w drugiej ręce , mających w tamtych czasach wizję , którą obecnie można kupić posiadając odpowiednią kanapkę euro . Fajnie że są jeszcze w dzisiejszych czasach pasjonaci którzy siedzą po nocach , żeby wytoczyć z garażu .....   : http://www.youtube.com/watch?v=D_wyrkHSy1w&feature=g-vrec&context=G2da1425RVAAAAAAAAAA Zdrowia . 
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#65 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2010 
				Miasto: PRZEWORSK 
					
				
				
					Posty: 412
				 
Motocykl: RD04 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Dzięki.  
		
		
		
		
		
		
			Oj posiedziało się trochę po nocach. Ale warto było. Sam sobie się dziwię, że jakoś to ogarnąłem. Tak, przy okazji, dzięki za rady. Co do sensu rzeźby, to w moim przypadku z zawiasu od KTMa (w 2011 r. wymieniony przód i tył) jestem baardzo zadowolony. Tej zimy wymieniona została owiewka - liczyłem głównie na spadek wagi oraz bardziej ergonomiczne rozmieszczenie instrumentów. Wagi jeszcze nie sprawdzałem - ale nie spodziewam się dużych efektów. Co do rozmieszczenia instrumentów to mam to co chciałem i jak do tej pory jestem zadowolony. Dla zainteresowanych jeszcze kilka wymiarów: Moje plany na przyszłość, to dłubnięcie przy zadupku - ale to temat na przyszłą zimę. To jest głównie sprawa wyglądu, ale czego się nie robi ... Bo najważniejsze jest to, żeby się chciało ![]() Zdrowia  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę. 2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#66 | 
| 
			
			 Zrośnięty. 
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 713
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 dni 5 godz 58 min 9 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Odświeżę trochę wątek, bo czas na kolejne zmiany. 
		
		
		
		
		
		
			Chciałbym do zawiasu Showy wsadzić inne sprężyny. Sanchez powiedział, żeby mu zawiechę przywieźć i zobaczy co da się zrobić. Facet z tej aukcji http://allegro.pl/sprezyny-zawieszen...250990268.html mówi, że Ohlins robi najbardziej twarde 4,8 n/mm do takiego zawieszenia, i takie coś jest jest dla zestawu motocykl 110kg i zawodnik 100kg. Może ktoś ma jakieś doświadczenia, albo pomysły? Podobno robione gdzieś tam na zamówienie w polskiej firmie są do d... i szybko się zużywają. Ps. Teraz AT jest cała biała (taka moda ;-) ) i w końcu z normalnym zbiornikiem. 
				__________________ 
		
		
		
		
	"To jest Afryka. Muszą być straty." XRV 750 '96 | AJP PR5 Extreme '16 | Suzuki DR 650 SE '00  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#67 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2005 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 7,439
				 
Motocykl: Nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ohlins robi, ja mam 6.2N  
		
		
		
		
		
		
		
		
			Pod kartidżowe zawiasy daje się twardsze sprężyny niż do starszych zawiasów, bo one są inaczej napięte wstępnie Trzeba wyjąć to co masz w środku, zmierzyć długość, średnice wewn i zewn i grubość drutu. Ostatnio edytowane przez rambo : 21.05.2013 o 16:28  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#68 | 
| 
			
			 Zrośnięty. 
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 713
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 dni 5 godz 58 min 9 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Gdzie kupowałeś swoje Ohlinsy?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"To jest Afryka. Muszą być straty." XRV 750 '96 | AJP PR5 Extreme '16 | Suzuki DR 650 SE '00  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#69 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2005 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 7,439
				 
Motocykl: Nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam u nich swoje zniżki  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#70 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2010 
				Miasto: wilidż Opole 
					
				
				
					Posty: 2,548
				 
Motocykl: CRF 1100 
Przebieg: 0 kkm 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 51 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam ohlinsy 5,5 i mogłoby być nieco twardziej. Gdzieś widziałem zawias akcesoryjny do afry z sprężynami 5,8.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| tuning stopki centralnej | Tomasa | Wszystko dla Afryki | 5 | 21.09.2013 22:12 |