![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]()
Adagiio
Rozumiem, że owinęłeś żółty przewód wokół kabla między kopułką świecy, a cewką? Dobrze kumam? Na instrukcji to dziwnie wygląda, jakby były dwa kable. Jeden idzie do cewki, a drugi się owija wokół przewodu do kopułki świecy. Znajomy polecił mi owinąć żółty przewód sreberkiem (niby to likwiduje jakieś pole), ale to gówno dało. Podpinałem też do przewodu od oryginalnego obrotomierza (żółto zielony), ale tam mnoży obroty ok. x 2. Co do prędkości to na czujniku rowerowym miałem prędkości jak na Hayabusie ![]() Odległość czujnika od magnesu mam ok 2 mm. W instrukcji jest max 8 mm. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Acewell 3971 - problem zw wskazaniami obrotomierza | hans | Układ elektryczny i zapłonowy | 20 | 10.12.2012 09:27 |