Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 18.03.2012, 21:04   #3
R2D2
ReGeNeRaToR
 
R2D2's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
R2D2 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 3 godz 52 min 43 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Joncio Zobacz post
Po moim wczorajszym czyszczeniu styków, po uruchomieniu, styki przeskakują z dołu do góry i tak zostają ...
Niestety prawdopodobnie zniszczyłeś układ styków.
W układzie tym przerwa na otwartych stykach ma znaczenie i jej nadmierne zwiększenie powoduje właśnie "zacinanie" układu.Zwiększanie sie przerwy jest powodowane wypalaniem styków oraz zużywaniem mechanizmu poruszającego styki.
W takim przypadku pomoże wymiana styków na nowe , albo (tylko dla doświadczonych ) poprzez gięcie górnego mostka zmniejszenie przerwy i poprawna regulacja punktu pracy.
Zalecam wymianę zespołu styków na nowy zamiennik.
__________________
END of TRANSMISSION
R2D2 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Czy sprzęgło ciągnie cały czas? Joncio Silnik, sprzęgło, skrzynia 12 08.05.2012 22:17
Pompa Paliwa Adagiio Uklad paliwowy i wydechowy 8 19.05.2011 10:40


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.