Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 12.03.2012, 19:48   #7
next22


Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Polichno
Posty: 852
Motocykl: TA
next22 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 22 godz 35 min 44 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Wojak Zobacz post
Next22 Uzasadnij swą wypowiedź bo nie bardzo rozumiem co to ma do rzeczy
a chce konkretnie przetestować swoje rozwiązanie tak żebym z czystym
sumieniem mógł je komuś polecić
Nie umiem tłumaczyć ale spróbuje :
Alternator w motocyklach nie lubi pracować nie obciążony
A takie akumulatory ładuje się minimalnym prądem więc nie będą wystarczającym obciążeniem dla pracującego alternatora
A cały nie zużyty prąd regulator musi zamienić w ciepło
next22 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Akumulator RD04 wymiary Poncki Układ elektryczny i zapłonowy 35 23.05.2017 18:55


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.