![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: B-stok, Leśna Melina
Posty: 61
Motocykl: TA PD06
Przebieg: 130 000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 19 godz 43 min 7 s
|
![]()
Na liczniku w trampku(pd06) mam 132 kkm, 90kkm zrobiłem nim sam, olej wymieniam co 10kkm, ale te prawdziwe a nie licznikowe (oryginalny licznik zawyża 10%). Jeżdżę na motul 5100 10 w 40 . Na 10kkm zuzywa mi 0,4-0,6l.
Pojechałem kiedyś z gaściem na Bałkany mój trampek zużył 0,2l na cała trasę, jego niecałe 3l. Przebiegi podobne, styl jazdy taki sam jego moto kilka lat młodsze, on był sam a ja z żoną, oboje zalany mieliśmy motul 5100. Co Wy na to? Do szosowych moturów CBR, Fazer, Bandit leję zawsze 7100 i jeszcze nikt przed wymianą nie przyjechał po dolewkę. Bańki po oleju MOTUL mogę sprzedać dla gościa w Słomczynie 5zł-1l, 10zł-5l, myślałem, że jaja se robi wiec zawiozłem mu kilkanaście. Gościu może przyjąć każdą ilość. Więcej mu nic nie wiozłem bo chyba napełnia je i puszcza w obieg, ale co do nich leje to nie wiem. Teraz każda bańka pocięta jest w paski i oddana do utylizacji. Sami pomyślcie gdzie kupujecie olej. |
![]() |
![]() |