Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 13.02.2012, 11:13   #5
Cibor klv
 
Cibor klv's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
Cibor klv jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
Domyślnie

Z moich obserwacji wynika, że założenie przelotu dość drastycznie pogarsza przebieg krzywej momentu w dolnym zakresie obrotów, testowałem to na Transalpie 98 r, po kilku dniach jazdy wróciłem do oryginału. Odczucia po zmianie wydechu mogą być mylne, najlepiej zrobić pomiary z oryginalnym jak i przelotwym wydechem na hamowni. Niby można gaźniki dostroić, ale wcale nie jest to takie proste jak by się mogło wydawać, przerabiałem to w sv 650 teoretycznie myslisz, że sportowy wydech, to sportowy filtr, plus podniesienie iglic i większe dysze główne i będzie hulało, robisz pomiary na hamowni a wychodzi kupa, jakać potężna dziura w momencie i mocy mniej o dobre 3 KM. Zatem na wiosnę powracam do oryginalnych nastawów.
__________________

Cibor klv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wydech do Afri Jumper Wszystko dla Afryki 33 10.07.2012 20:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.