|
![]() |
#1 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
3,14erdolicie farmazony
![]() ![]() Z tego co zrozumiałem w Ameryce Południowej sprzęgło owszem padło, ale dojechało do końca i dopiero po otwarciu "w domu" się rozsypało. LC8 to kawał super dziarskiego metalu. Czas płynie i coraz częściej marudzących na Katy nie bierze się na serio. W dupę jeża, przejedźcie się takim 990 i uczciwie zaobserwujcie co ten motocykl oferuje w zamian. Sprzedam Afryke.
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() Ostatnio edytowane przez wieczny : 07.01.2012 o 16:44 Powód: Południowa z wielkiej litery. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Klasa jak klasa, są różne
![]() Tak samo jak różne są szkoły ![]() Jazdy jak i techniki budowania motocykli. KTM jest mądrzejszy i trwalszy od większości ich kierowników choć niestety relacje z pięknych miejsc jakoś ostatnio obfitują w awarie lc4 i lc8. Dla gościa co jeżdzi od lat japońcem i raz na rok przed sezonem albo po oddaje go na serwis albo i nie, może wydać się to totalnym absurdem co się dzieje sie czasem z motocyklami ktm, czytając choćby tylko relacje. W salonie raczej sie tego nie dowie ![]() Może, czego Nam nie życzę, takie przygody ze sprzętem staną się poprostu chlebem powszednim za jakiś czas. A bicie piany na forum AT się skończy, bo Afryki wyginą :P A dziadki ![]() ![]() ![]() I wszyscy podamy sobie w końcu ręce ![]() A co do wypowiedzi Wiecznego, to wyczytałem między innymi w niej że Pan od pomarańczy nie skończył za wiele klas jazdy ęuduro a wiem że rozłożył i złożył by swoją pomarańcze jedną ręką i to po ciemku ![]() ![]() ![]() A po trzecie to pewnie nie pisał Wieczny, tylko obrońca praw ucieśnionych oraz właścicieli pomarańczowej zarazy ![]() ![]() ![]() W stopce widać hacked na konto Wiecznego ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() PS: KTmy w relacji Domestosa, rozsypały się wiecej razy niż raz, i więcej niż jeden LC8 o ile dobrze pamiętam ![]() PS2: O perypytiach drugiego ktm z drugiej relacji ![]() ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez rambo : 07.01.2012 o 17:23 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 51 min 23 s
|
![]()
Wieczny,juz nie tylko cie lubie,ale i rozumiem.Jestes fajnym chlopakiem
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Wie(trz)czny chłopak o sarnich oczach
![]() Gadałem dziś w salonie.Sprzedali 18 690tek. Żadna się nie popsuła tylko moja ![]() ![]() A przy okazji. Duke ostatnio dostał pełną pojemność. W tym roku wszystkie 690tki mają 690 ccm. Do tej pory miały 650. A to oznacza jesze więcej wypierdu ![]()
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |