![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#34 |
![]() |
![]()
Heja,
Schemat może i niezbyt piekny, ale powinno działać ![]() Przekroje przewodów zależą od tego, jakiej mocy żarówy tam pakujesz. Domniemuję że H4? Przewód prądowy 4mm2 na zasilanie całej choinki, czyli 2 x mijania lub długie + halogeny w tym samym czasie powinien być OK, choć to też zalezy od mocy halogenów. Teoretycznie w maksie jeśli żarówy będą miały 2x60W + 2x35W, to prąd płynący z akku/reglera do przekaźników = 16A. Od biedy nawet 2,5mm2 powinien dać radę ale 4mm2 w tym wypadku jest bezpieczniejszy i daje mniejszy spadek napięcia. Pamiętaj o odpowiednim bezpieczniku (25A)
__________________
pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Podłączenie przekaźnika do pompy - łopatologicznie | MaRP | Uklad paliwowy i wydechowy | 57 | 04.07.2022 19:52 |
Elektronika przekaznika.... | Scorpi | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 31.03.2014 21:17 |
osłona reflektorów | barthez | Wszystko dla Afryki | 24 | 24.12.2008 21:16 |