Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 29.11.2011, 10:41   #1
wieczny
Common Rejli
 
wieczny's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
wieczny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
Domyślnie

A Ty nie miałeś przypadkiem tych strasznych jazd z wtryskiem w swojej zielonej 250 jakiś czas temu?
__________________
BRW 1991
I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże.
NIE SPRZEDAM!

wieczny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.11.2011, 11:28   #2
Cibor klv
 
Cibor klv's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
Cibor klv jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
Domyślnie

Uważam, że nie ma co wyważać drzwi otwartych na oścież i trza brać całą wiązkę, z czujnikami i sterownikiem od Trapa, suma sumarum może okazać się , że wyjdzie taniej niż rzeźbienie w przypadkowych częściach. Chyba, że chodzi o rzeźbę dla samej rzeźby... a to już inna bajka.
__________________

Cibor klv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.11.2011, 17:54   #3
Shinigami
 
Shinigami's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 15
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Shinigami jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 godz 3 min 5 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał wieczny Zobacz post
A Ty nie miałeś przypadkiem tych strasznych jazd z wtryskiem w swojej zielonej 250 jakiś czas temu?
Rozgryzłeś mnie mleczakami Owszem temat tak brzmiał ale potem okazało się, że po prostu silnik stracił kompresję. Potem wyszło jeszcze parę innych rzeczy i skwituję to tak, że: Wtrysk jako taki jest systemem mniej wadliwym niż gaźniki ale jakakolwiek skomplikowana naprawa jest dodatkowo utrudniana przez to, że we wtrysku wszystko jest ze sobą połączone i tak oto proste nietrzymanie jałowych obrotów może zależeć od 3 czujników, 2 elementów i jeszcze kilku przyczyn mechanicznych.

Cibor - W zasadzie to mam taką cichą nadzieję, że uda się zrobić normalną przekładkę i rzeźba będzie minimalna. Nie jestem fanem budowania od podstaw.

Paweł- Może faktycznie tak jest ale raz toczyłem dyskusję ze znajomym mechanikiem i zarzekał się, że sonda nawet jeśli z wyglądu jest identyczna to musi być taka jak fabryczna.
Shinigami jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.11.2011, 20:54   #4
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

W zasadzie mam tylko jedno pytanie.

W jakim celu ten wtrysk do AT..?
Czy dla sportu i zabawy czy chodzi o jakieś korzyści..?
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.11.2011, 21:08   #5
Shinigami
 
Shinigami's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 15
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Shinigami jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 godz 3 min 5 s
Domyślnie

Cudów się nie spodziewam ale opcji jest kilka. Zmiana charakterystyki silnika np. mocniejsza góra. Obniżenie spalania. Dodatkowe bezkarne konie mechaniczne. Ograniczenie serwisu do synchronizacji wtrysku co robi się raz na jakieś 20'000KM.
Shinigami jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wtrysk i układ wydechowy. Pretor Uklad paliwowy i wydechowy 36 17.02.2009 18:44
Wtrysk i 800ccm QrczaQ Wszystko dla Afryki 46 25.09.2008 11:09


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.