Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.11.2011, 13:07   #9
mad_leaf
 
mad_leaf's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Posty: 76
Motocykl: RD04
mad_leaf jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 dni 15 godz 8 min 46 s
Domyślnie

Przygód nie koniec... Chłopy myślałem że dobrze bo zmierzyłem na wyjściu z alternatora bo mam po 20V na wolnych i 70kilka V na 5000! Ale zmierzyłem ładowanie i bez świateł 14,45v a z włączonymi bywa i 15,3V. To nie za dużo?! jeśli tak to nie wiem co jest powodem czy stojan od devilki (pomimo właściwego napięcia wyjściowego?) czy 2 regulatory które dają takie same prądy ładowania! Ps Gdzieś mi się obiło żę prąd ładowania rośnie z ilością odbiorników? Mam włączane oba światłą drogowe na raz - może to to jest powodem? Jak coś dzięki za sugestie bo kasy szkoda w ciemno wydawać a nie mam pomysłu co to może być?! Pozdrawiam.
mad_leaf jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Podmianka stojana paku Układ elektryczny i zapłonowy 10 29.01.2010 19:17


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.