![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
|
![]()
Taka rzeźba, to jednak gigantyczne koszty, a efekt nie do końca oczywisty... ostatnio bawiłem się z samymi gaźnikami w moim SV 650 i niby teoretycznie powinno grać a w praktyce okazuje się, że lipa...a co dopiero o tak powaznych ingerencjach, jak tłoki, zawory itp.... to już łatwiej kupić jakiś cały piec... jedyne co podchodzi do ramy Afry to albo rzędowy twin, albo V2 o nie dużym kącie rozchylenia cylindrów, taki silniki to robi KAT w LC8, Super Duke, albo BMW w GS 800 ,F800 no i jeszcze wcześnie wspomniany Kawasaki ER6.
Ostatnio edytowane przez Cibor klv : 05.10.2011 o 20:53 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Osłona pod silnik z Africa Twin do Varadero | Grzegorz | Inne - dyskusja ogólna | 11 | 09.02.2013 22:42 |