Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 02.10.2011, 23:13   #25
ArtiZet
 
ArtiZet's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: akalicy stolicy
Posty: 3,402
Motocykl: XRV650
Przebieg: 90+
ArtiZet jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 4 dni 14 godz 56 min 12 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał darkier Zobacz post
bo musi być oparty na cewce i blaszce biometalicznej ( taki był stary przerywacz).
Nie musi a wystarczy że będzie miał odpowiednią obciążalność do zastosowanych w kierunkach żarówek (oryginalny przerywacz nie jest na bimetalu tylko na przekaźniku z elektronicznym sterownikiem)
ArtiZet jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Kłopot z prądami - regler, przerywacz kierunków czy też coś innego ?? slafo Układ elektryczny i zapłonowy 13 28.05.2013 20:40
Zepsuty przerywacz kierunkowskazów w rd03 - oznaczenia. Fihu Układ elektryczny i zapłonowy 12 26.05.2012 11:25


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.