![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,501
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
![]()
Jeśli chodzi o połączenie rolgaz kierownica, To ja robię tak. Jeśli jeździsz tylko on, to możesz lekko posmarować. Jeśli jeździsz off, to czyścić, czyścić, a nawet polerować kierę, żadnych paskudztw smaro i olejo podobnych. Nauczyłem się tego parę lat temu od zawodników motocrossowych, wcześniej też smarowałem. Radzę spróbować. Oczywiście mowa o styku rolgaz kierownica. w miejscu gdzie są linki trzeba lekko posmarować.
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Krótki rolgaz? | madafakinges | Wszystko dla Afryki | 10 | 14.08.2013 10:12 |