Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 05.08.2008, 19:23   #11
chinol
青年商會及台北縣警察局
 
chinol's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Poznań
Posty: 804
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
chinol jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 10 godz 12 min 22 s
Domyślnie

powiem ze ostatnio dałem do regulacji moja afri na tłumiku bez DB killera.
mechanik ustawił zawory i gaźniki. ze czasem zakładam db killer pojechałem się przejechać na cicho wszystko gra tylko jakoś tak spadła maksymalna do 160 km/h wiec załamka myślałem o reklamacji

a wczoraj zająłem DB killer i co... i szock sprzet w górnej połowie obrotów masakra od 5000 wkręca się jak głupi doszedłem na 5tce prawie do czerwonego pola szock

powiem jeszcze tyle ze wiele zależy od opon bo zauważyłem ze na E-09 zupełnie inaczej maja sie obroty do prędkości niż np. na mezelerach
__________________
RD07a, 非洲是最好的
chinol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Stelaz pod Leo Vince i inne wąskie. Bonjour Wszystko dla Afryki 21 15.03.2009 18:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.