![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#13 |
![]() |
![]()
A więc jestem po kilku testach i rozbiórce gażników:
-sprawdziłem i wymieniłem świece, wszytkie 4szt działały i dziłają dalej, tyle, że nowe -jestem pwny, ze nie jest to kwestia modułu, moto chodzi w miarę poprawnie bez filtra powietrza i airboksa, tylko delikatnie poddymia na czarno -sprawdziłem dokładnie membrany rozciagając je na wszykie strony -zamieniłem spowrotem membrany (skąd mieć pewność która iglica jest która ?) -założyłem nowe króćce Motocykl niestety dalej sie nie wkręca, przy poskladanym filtrze dymi na czarno jak parowóz, nie reaguje na sruby składu mieszanki ( nie ma znaczenia czy pół, czy 4obr). Jak dla mnie jest zdecydowanie za bogato, niestety nie ma możliwości opuszczenia iglicy, zostaje tylko regulacja pływaka. Czy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły ? Dlaczego nie reaguje na śruby wolnych obrotów ? Jak poprawnie wyregulować poziom paliwa ? jak sprawdzić która iglica do którego gaźnika ? czy iglice mogły się wyrobić ? Tracę siły... przez tyle lat, afryka pierwszy raz daje mi tak popalic...
__________________
Pozdrawiam Michał Ostatnio edytowane przez Michal : 12.04.2011 o 23:20 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Afra kopci na czarno jak stary parowóz:( | majo | Uklad paliwowy i wydechowy | 5 | 14.07.2008 12:12 |
zalewa się? | Mecia | Uklad paliwowy i wydechowy | 4 | 09.05.2008 10:06 |