![]() |
|
Lejdis Motocykl + kobieta, czyli wszystko co może być związane z tym duetem |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
|
![]()
Spoko, przeca się nie obraziłem.
![]() Co do XFa, to dużo nim nie polatałem, bo za mały był zdecydowanie. ![]() Ale: - całkiem zrywny (na gumę nieźle stawia ![]() - jak off to lekki (kółko 19 z przodu i małe skoki zawiasu - 170mm), - przy afryce to cudzuki jest leciutkie (ok. 180kg zalany) i jedną ręką go przestawiałem, ale dla kobiety to najlżejszy nie jest, - spalanie miał całkiem sensowne (coś koło 5l), - szybka raczej symboliczna (nawet MGG jest nie wiele wyższa), - lampa świeci słabo: Igen, bez soczewki (nawet po umyciu i założeniu dobrej żarówki), - kanapa wygodna i ogólnie moto dość przemyślane. - mało popularny, więc mało gratów do niego można znaleźć, części też nie zawsze są, mimo, że silnik jest wspólny z DRkami, (świece dwie i dość drogie jak za zwykłe świeczki, ok. 30zeta/szt) - fabryczne "gmole" są z...plastiku ![]() To singiel i trochę masuje, do tego mój miał jakiś problem ze sobą i potrafił się w sobie zamknąć pod światłami i tak trwał przez kilka-kilkanaście minut, po czym mu przechodziło i już było ok. Ten problem udało się rozwiązać dość szybko, ale potem coś mu się nie podobało przy porannych odpałach i czasem musiałem jechać puszką do roboty. Jak wracałem to odpalał z pierwszego strzała. ![]() Poprzednik na tym moto zjeździł całą EU i sobie chwalił zabawkę. Tak wyglądał mój u poprzednika: http://www.bikepics.com/members/magnes/97freewind650/ Tu jest trochę opisu i danych tech: http://www.republika.pl/chudzikj/XF650.htm |
![]() |
![]() |