![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Mecia, też mialem przy 130 000km powycierane wszytskie 4 panewki.
(te pokryte teflonem) Wymieniłem, poszły nowe uszczelniacze, nowy olej, nowe pierścienie itd itd. Poza skasowaniem luzów, które były to zawieszenie po prostu już przestaje działać. Czy to na 7,5w czy 15w. Nie wiele Ci mogę sam doradzić ale moje zawieszenie przy 150 000km poprostu buja się na każdej dziurze, odbicie działa z ta samym tłumieniem jak dobicie. Zawieszenie na oleju 15w może i nie dobija ale też źle wybiera dziury. Piercienie i panewki to koło 250zł jak pamietam. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ślizgi do lag | xralf | Rama, zawieszenia, napęd | 1 | 15.04.2013 21:04 |
Ślizgi w lagach | paku | Rama, zawieszenia, napęd | 31 | 15.03.2013 01:24 |