| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2010 
				Miasto: Bieszczad PL, co. meath IRL. 
					
				
				
					Posty: 1,629
				 
Motocykl: nie ma!!!!!!! 
Przebieg: +-50k 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 6 godz 7 min 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Znalezione na forum xrvireland.org  krok po kroku chlopaczysko w domu struga sam mistrzostwo, oczywiscie niespawane  etc. ale SAM!!!!! 
		
		
		
		
		
		
			[url]http://sites.google.com/site/rtwxtz660/alluboxes 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Plany i marzenia to pozwala twardo stapac w rzeczywistosci.... chyba!!!!!! Ostatnio edytowane przez Boski-Kolasek : 05.02.2011 o 02:36  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 Autobanned. 
			![]() Zarejestrowany: Feb 2009 
				Miasto: Wawa 
					
				
				
					Posty: 5,227
				 
Motocykl: Tesco 
Przebieg: 45 555 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 14 godz 7 min 24 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Poprawny link: 
		
		
		
		
		
		
		
	http://sites.google.com/site/rtwxtz660/alluboxes Cena, nie kusząca. Ale pomysł oryginalny  . Zostaje przy Pancernikach  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2010 
				Miasto: Bieszczad PL, co. meath IRL. 
					
				
				
					Posty: 1,629
				 
Motocykl: nie ma!!!!!!! 
Przebieg: +-50k 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 6 godz 7 min 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No jego koszta wykonania kufrow to okolo 150e i ile zabawy i satysfakcji!!!
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Plany i marzenia to pozwala twardo stapac w rzeczywistosci.... chyba!!!!!!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: Łódź 
					
				
				
					Posty: 882
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: rosnący 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 6 dni 20 godz 50 min 57 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			a ile zbędnej wagi z tych kątowników, narożników i dziesiątków nitów ... 
		
		
		
		
		
		
			przy wywrotce nity puszczają i masz durszlak 
				__________________ 
		
		
		
		
	... piszę po polsku (staram się)  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Łódź 
					
				
				
					Posty: 1,304
				 
Motocykl: RD01 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 dni 14 godz 30 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ale silikon będzie trzymał , zresztą afryka zawsze w pionie  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				
					
				
				
					Posty: 302
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 6 dni 5 godz 6 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]() Ma całkowitą długość 483 metrów. Składa się z 7 przęseł, w tym 5 przęseł kratownicowych o długości 85 m, 88 m, 110 m, 88 m oraz 85 m (najkrótsze na końcach). Konstrukcja mostu to kratownica typu "W" z dodatkowymi prętami pionowymi. Układ statyczny tej części stanowi belka ciągła z przegubami typu "GERBERA", którą tworzą: 3 przęsła zawieszone, każde o długości po 60 m i 2 przęsła wspornikowe o rozpiętości podporowej po 88 m i obustronnymi wspornikami o długości po 25 m, dwa przęsła blachownicowe o rozpiętości po 12 m każde. Szerokość całkowita mostu 11.1 m, w tym jezdnia o szerokości 5.4 m, obustronne chodniki po 1.5 m każdy. Łączna masa konstrukcji mostu wynosi 2700 ton. W całym moście jest około 700 tysięcy sztuk nitów o średnicach od 12 do 24 mm.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: Łódź 
					
				
				
					Posty: 882
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: rosnący 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 6 dni 20 godz 50 min 57 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			i jest z 1-2 mm blachy aluminiowej, nitowany aluminiowymi nitami 4-6 mm :-) 
		
		
		
		
		
		
			z w/w materiałów robiłem elementy nadwozia w patrolu k-160, wszystko super do czasu spotkaniaz prawami fizyki - samaloty też się nituje - elementy stalowych konstrukcji wieżowców też się nituje ... Kufer jest fajny jak bywa spawany z 2-3 blach, ale oczywiście można motać samemu i chwała tym wszystkim domowym konstruktorom bo dzięki nim jest postęp technologiczny choć czasem rodzi się w bólach :-) howk 
				__________________ 
		
		
		
		
	... piszę po polsku (staram się)  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				
					
				
				
					Posty: 302
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 6 dni 5 godz 6 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ten z Puław też był twardy,  jak go wysadzili podczas wojny po przęsło spadło na glebę ale się nie rozpadło.  
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	![]() ![]() Niemcy sobie ułożyli drogę po nim na górze.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |