![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#35 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Biała Podl./Warszawa
Posty: 368
Motocykl: Afryka? Nie, dziękuję. ;)
Przebieg: 60000
![]() Online: 1 tydzień 1 godz 37 min 9 s
|
![]()
Oj nie... z 90% części silnika było wspólne z serią. To jest silnik niby 750, ale miał jednak 800 cm3. Cylinder, tłoki i głowica były od TDM, którą dopiero co wprowadzano na rynek. Zresztą silnik był mixem XTZ, TDM 3vd i 4tx.
A jak to było z Afryką? Podzespoły silnika pochodziły z oryginału czy był to jakiś rewolucyjny wyrób? Wie kto? ![]()
__________________
Yamaha XTZ 800 Super Tenere ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Stuki w serduchu | Xargo1 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 73 | 12.02.2009 11:28 |
Stuki z silnika | plakiet | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 17 | 26.08.2008 07:10 |