![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Inowrocław
Posty: 896
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 4 godz 52 min 41 s
|
![]()
A ja się tak jeszcze przy okazji tych wszystkich rozmów zastanawiam, na jakiej podstawie ludzie określają śliskość opon. Bo jest to cholernie subiektywne odczucie. Na mokrym odnośnie hamowania i pokonywania łuków jeżdże bardzo zachowawczo, bo niepotrzebne mi nieprzewidziane gleby na asfalcie. Nie sprawdzam granic przyczepności opon w takich warunkach. A np na Mitasie E09 na wprost odkręcałem na maxa zarówno afre jak i trampka i uślizgów nie stwierdzono. To jak to jest z tą śliskością?
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klub morsów i innych popaprańców | felkowski | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 2 | 06.03.2010 17:30 |