![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Piotrków Trybunalski
Posty: 1,126
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: 80800
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 12 godz 43 min 27 s
|
![]()
Jesli ktorys z Was pamieta jeszcze Guzzyboya, to jego zdaniem najlepiej te 3 zółte przewody polutowac na stale i tak nigdy tego nie zdejmujemy
![]() Powodem sa złe prundy (brak płynnego przepluwu) mega grzanie sie i pozniej topnienie !!! Masz szczescie ze Ci sie nic nie zjaralo !!!! Pilnowac polaczenia, czyscic regler z blota, czyscic styki jakimis srodkami, nie kombinowac z dodatkami i ingerencja w elektryke a posluzy dlugo !!! Y |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Mam wczorajsze wieści od jednego z warszawskich Afrykańców, otóż podczas jazdy z powodu przegrzania regulatora, nadtopienia instalacji afryka stanęła w płomieniach w okolicy regulatora.
Kierowca z samochodu użyczył gaśnicy to i straty nie były wielkie. Dodam że AT była z 96r , a regulator grzał się mocno. Nie posiadał żadnego odbiornika prądu, całkowicie fabryczna sztuka. Bliźniacza AT ( ten sam rok i kolor innego kolegi) ma tak mocno grzejący sie regulator że gdy go dotknąłem nie dałem rady dłużej wytrzymać jak 3 sek. Proponuję jednak zająć się tematem tym którym mocno grzeje, co by nie stopić instalacji.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 16.07.2008 o 18:24 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
|
![]() Cytat:
wywaliłem kostkę i połączyłem przewody konektorkami w izolacji termokurczliwej. Jednak ostatnio, gdy czyściłem styki z błota, zauważyłem, że jeden z przewodów dalej się grzeje, a voltomierz pokazał 15,7V. Rozwaliłem połączenie i okazało się, że konektor, który tylko zacisnąłem na przewodzie pokrył się śniedzią, a regulatora nie można było dotknąć od temp. Tym razem zabieliłem cyną i połączyłem przewody na stałe - już się nie grzeje. Jest ok, dodatkowo zamontowałem mini radiatorek. zdjęcie przewodów.JPG DSCN0071.JPG Ostatnio edytowane przez RAFWRO : 30.08.2009 o 09:52 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Siemiatycze
Posty: 209
Motocykl: RD07
Przebieg: 40 000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 8 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przypalona wtyczka | hero | Układ elektryczny i zapłonowy | 53 | 26.07.2021 22:01 |
Czarny kabelek z reglera | sambor1965 | Układ elektryczny i zapłonowy | 8 | 30.09.2010 13:14 |
Wtyczka do pompy potrzebna | sambor1965 | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 21.09.2010 23:11 |
okablowanie reglera | Vooytas | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 30.06.2008 20:36 |