![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#5 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Łomatkobusko!!! Łojeżuwłupieżu!!! Od razu daj w ryja temu co Ci takich gópot nagadał!!
Weźcie to szybko wykreślcie, bo jeszcze ludność uwierzy i wiosenny popyt na spręzyny i linki sprzęgłowe gwałtownie wzrośnie ![]() A jak sie komu skleja (nie spieka!) mokre sprzęgło to znaczy że ma do dupy olej. Ewentualnie że UFO go przesladuje lub ma żyłę wodną pod garażem. I w takiej sytuacji wystarczy przed odpaleniem zapiąć bieg, wcisnąć sprzęgło i przetoczyc kawałek motóra w przód i tył. Metoda znana i stosowana odkad istnieją mokre sprzęgła. OVER ![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zimowanie motocykla, temat dla deTerminatorów | Lupus | Kwestie różne, ale podróżne. | 2 | 24.06.2012 23:30 |