Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 24.10.2010, 16:41   #11
paku
 
paku's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
paku jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
Domyślnie

Właśnie wykonałem małe doświadczenie mające na celu zbadanie jak siada i wyszło mi że:

Stan początkowy: 0 Bar z wyprostowanymi lagami, przód w górze.

Postawienie z centralki na koła: skok -6cm

Ze mną: - kolejne 1,5 cm czyli razem 7,5. (ale kompresja lagi zwiększa ciśnienie powietrza) więc ...

0 Bar ze mną /spuściłem powietrze z odpowietrzników/ - kolejne 1,5cm RAZEM - 9cm

Wniosek taki że nie dziwne że dobija na małych przeszkodach ... bo zostało raptem z 12cm.

Mocniejsze sprężyny lub więcej powietrza - może rzeczywiście pomóc na dobijanie.

Tyle że podobno jak z 1-2 razy nie dobije to znaczy, ze na daną trasę zawiecha (spręzyna+powietrze) była za twarda Tak mówia mądrale od cross'u i pewnie mają rację...
paku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Motoalleycat 2011. Impreza terenowa w Wawie. 16.04 Artuditu Imprezy forum AT i zloty ogólne 4 17.04.2011 20:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.