![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
Właśnie wykonałem małe doświadczenie mające na celu zbadanie jak siada i wyszło mi że:
Stan początkowy: 0 Bar z wyprostowanymi lagami, przód w górze. Postawienie z centralki na koła: skok -6cm Ze mną: - kolejne 1,5 cm czyli razem 7,5. (ale kompresja lagi zwiększa ciśnienie powietrza) więc ... 0 Bar ze mną /spuściłem powietrze z odpowietrzników/ - kolejne 1,5cm RAZEM - 9cm Wniosek taki że nie dziwne że dobija na małych przeszkodach ... bo zostało raptem z 12cm. Mocniejsze sprężyny lub więcej powietrza - może rzeczywiście pomóc na dobijanie. Tyle że podobno jak z 1-2 razy nie dobije to znaczy, ze na daną trasę zawiecha (spręzyna+powietrze) była za twarda ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Motoalleycat 2011. Impreza terenowa w Wawie. 16.04 | Artuditu | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 4 | 17.04.2011 20:28 |