Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 20.10.2010, 22:03   #11
Moto-Bandit
 
Moto-Bandit's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Zbiczno
Posty: 190
Motocykl: RD04
Moto-Bandit jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 18 godz 14 min 57 s
Domyślnie

Dziś podłączyłem regler Rafwro i kilka słów organoleptyczne.

Po 10min pracy z obciążeniem(światła długie i Stop) i 10min bez obciążenia zarówno regler, jak i przewody fazowe(żółte) chłodne.

Sprawdzałem regulator bez podłączenia go do masy (w powietrzu) więc chyba nie oddaje nadwyżki do masy (tak na chłopski rozum?) - napięcie ładowania ok.

Po włączeniu świateł, odczuwa się delikatną zmianę obrotów silnika (wydaje mi się, że większe zużycie prądu powoduje większe obciążenie alternatora-większy pobór prądu) co według mnie potwierdza, że regler pobiera tylko tyle prądu, ile potrzebują odbiorniki.

Mam nadzieję, że jedną zmorę Afrykańską mam z głowy....
Moto-Bandit jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przerobienie regulatora motomik79 Układ elektryczny i zapłonowy 14 04.05.2009 11:12


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.