![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Zbiczno
Posty: 190
Motocykl: RD04
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 18 godz 14 min 57 s
|
![]()
Dziś podłączyłem regler Rafwro i kilka słów organoleptyczne.
Po 10min pracy z obciążeniem(światła długie i Stop) i 10min bez obciążenia zarówno regler, jak i przewody fazowe(żółte) chłodne. Sprawdzałem regulator bez podłączenia go do masy (w powietrzu) więc chyba nie oddaje nadwyżki do masy (tak na chłopski rozum?) - napięcie ładowania ok. Po włączeniu świateł, odczuwa się delikatną zmianę obrotów silnika (wydaje mi się, że większe zużycie prądu powoduje większe obciążenie alternatora-większy pobór prądu) co według mnie potwierdza, że regler pobiera tylko tyle prądu, ile potrzebują odbiorniki. Mam nadzieję, że jedną zmorę Afrykańską mam z głowy.... |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 11:12 |