![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Posty: 302
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 5 godz 6 min 26 s
|
![]()
A już inna sprawa że 7 kg skrzynia w zasadzie już na pusto wyczerpuje udźwig bagażnika Transalpa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Wołomin
Posty: 130
Motocykl: TRANSALP XL600V
![]() Online: 1 tydzień 11 godz 29 min 24 s
|
![]()
работал, работал так и сделал...
Efekt końcowy zarzucę w postaci zdjęć wieczorem. Teraz podsumowanie liczbowe: koszty: kufer centralny - 180 zł (skrzynia), 60 zł (dwa zamki burtowe z kluczem), 4,50 zł (odblaski boczne, 2 szt), 4, 30 zł (odblaski tylne, 2 szt), 79 zł (lampa diodowa stop z homologacją), 33,6 zł (lampy pozycyjne - obrysowe - diodowe, z homologacją, 2 szt) - razem: 361,4 zł kufry boczne - 280 zł (2 skrzynie), 60 zł (dwa zamki burtowe z kluczem), 9 zł (odblaski boczne, 4 szt), 55 zł (mocowania do kufrów bocznych) - razem: 404 zł. Nie doliczyłem kosztów przesyłek, nitów, kątowników - powiedzmy, że 50 zł. Łączny koszt za komplet kufrów: 815 zł. Gdybym zrezygnował ze "świecidełek" (a nie zrezygnowałem bo jakoś bezpieczniej się czuję jeżdżąc po zmroku choinką, a dodatkowe światło stopu to i za dnia dobrze mi robi na psychikę:-) - całościowy koszt zamknąłby się w niecałych 700 zł. Co mam w zamian? Komplet kufrów aluminiowych z grubą ścianką (2 mm), z wytłoczeniami, z dodatkowymi wzmocnieniami w rogach (wewnątrz skrzyń), z oryginalnymi zamknięciami hermetycznymi z góry. Pojemność kufrów: - centralny - ok. 70 litrów - boczne - 2 * 35 litrów = 70 litrów. Co do wagi kufrów - zważyłem "w realu" kufry aluminiowe z całym osprzętem, mocowaniami, oświetleniem, zamkami, itd. i porównałem je z dotychczasowymi kuframi plastikowymi, z jakimi jeździłem. Poniżej wyniki: kufer centralny - 8,5 kg (alu), 5 kg (stary, plastikowy givi) kufry boczne - 6,4 kg (alu), 3,6 kg (stary plastikowy, schuh). Dla całego kompletu (central + 2 boczne) łączna masa wzrosła w stosunku do dotychczasowego zestawu o 9, 1 kg, przy zwiększeniu łącznej pojemności o ok. 65-70 litrów (jakieś 50% ![]() Co do tego czy bagażnik wytrzyma - sprawdzimy w praniu. Jak zima nie zaatakuje - będzie okazja śmignąć na rajd podlaski za tydzień i się okaże ![]() W trampkach 600 stelaż bagażnika jest fabrycznie wykonany z grubego aluminium, więc nie myślę, żeby nie dał rady. Jeżeli coś muszę przetestować w praktyce, to - jak sądzę - swoje własne rozwiązania w zakresie mocowania kufra centralnego. Ale dotychczasowe próby napawają mnie optymizmem. Ostatnio edytowane przez mckrzysiek : 10.10.2010 o 06:50 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Wołomin
Posty: 130
Motocykl: TRANSALP XL600V
![]() Online: 1 tydzień 11 godz 29 min 24 s
|
![]()
to wrzucam:
w nocy: i sama skrzynia - wnętrze (ze wzmocnieniami w rogach): wieko (z uszczelką): i wieko od zewnątrz (z zamknięciem): |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Skrzynie Explorercases - montaż jako małe kufry | naomi_dahmer | Wszystko dla Afryki | 24 | 25.05.2016 20:13 |
montaz fajki od swiecy | Skydiverek | Regularne czynności serwisowe | 7 | 17.05.2012 23:46 |
Przewody Goodridge - montaż | Stolek | Hamulce, kola, opony | 10 | 25.03.2012 21:18 |
Montaż sprężyn. | Mecia | Rama, zawieszenia, napęd | 2 | 11.04.2011 15:42 |