![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Sezon się kończy i pewnie wiele już nie polatasz - bezwzględnie musisz to wymienić. to już nie jest bezpieczne. na jakiejś większej dziurze możesz mieć poważne kłopoty. fakt, że to tylko przy jednym nyplu, ale nie wiadomo jak wygląda reszta. w takich razach nie ma co gadać, że może jeszcze obleci. W DE nie przeszedłbyś z tym TUV na bank.
na allegro spokojnie znajdziesz przez zimę koło w lepszym stanie i wydatek nawet 200-300PLN nie powinien Cię przerażać bo bezpieczeństwo ceny nie ma. po 1,5r na L4 /i sporej zmianie życiowych planów onegdaj/ wiem co mówię i możesz mi wierzyć na słowo. matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa Ostatnio edytowane przez Dzieju : 26.02.2013 o 08:07 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wyblakłe złote felgi | Sasza | Hamulce, kola, opony | 17 | 13.02.2013 18:27 |
Szerokość felgi a RD 03 | Cibor klv | Hamulce, kola, opony | 6 | 27.05.2010 22:25 |