Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 08.09.2010, 10:05   #10
paku
 
paku's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
paku jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
Domyślnie

Super tekst polecam wszystkim do poczytania !!!

I co mnie cieszy potwierdza moją, pozbierana z różnych źródeł, wiedzę /pierwszy raz widzę podział na grupy - ale całkowicie się z nim zgadzam /.

W każdym razie 15w50 mobila to nie syntetyk -wiec lipa.

Prawdziwe syntetyki mobila - samochodowe - to wg tej nomenklatury oleje IV grupy.

Tajemnicą pozostaje dla mnie fakt czemu 15w50 nie może być w tej samej technologi co 5w-50 samochodowy, który od lat używam z dużym powodzeniem w sam. 4x4. (może to kwestia sprzęgła)

Inna sprawa że pierwszy raz widzę naciąganie marketingowe w Mobilu, a to nieładnie.

Inne propozycje syntetyków 50tek ?
Rambo mówi Liquid Moly - sprawdze ...
a inne ?

Jestem świnia ale dla leniwych ukradłem obrazek z tego artykułu.
I to jest setno powyższych rozważań.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg co-w-opakowaniu.jpg (195.6 KB, 17 wyświetleń)

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 20.09.2010 o 12:48
paku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.