![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
Super tekst polecam wszystkim do poczytania !!!
I co mnie cieszy potwierdza moją, pozbierana z różnych źródeł, wiedzę /pierwszy raz widzę podział na grupy - ale całkowicie się z nim zgadzam /. W każdym razie 15w50 mobila to nie syntetyk -wiec lipa. Prawdziwe syntetyki mobila - samochodowe - to wg tej nomenklatury oleje IV grupy. Tajemnicą pozostaje dla mnie fakt czemu 15w50 nie może być w tej samej technologi co 5w-50 samochodowy, który od lat używam z dużym powodzeniem w sam. 4x4. (może to kwestia sprzęgła) Inna sprawa że pierwszy raz widzę naciąganie marketingowe w Mobilu, a to nieładnie. Inne propozycje syntetyków 50tek ![]() Rambo mówi Liquid Moly - sprawdze ... a inne ? Jestem świnia ale dla leniwych ukradłem obrazek z tego artykułu. I to jest setno powyższych rozważań. Ostatnio edytowane przez Dzieju : 20.09.2010 o 12:48 |
![]() |
![]() |