Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 03.09.2010, 19:06   #4
MOTOMYSZA
 
MOTOMYSZA's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: B Y D G O S Z C Z
Posty: 604
Motocykl: KTM ADV 990 "S"
MOTOMYSZA jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 21 godz 48 min 30 s
Domyślnie

Dokładnie to Ci nie powiem.Jak się zapalała rezerwa to tankowałem i już. Ale na dłuższej trasce jadąc razem z Baloo123, jak razem zalewaliśmy pod korek i równo jechaliśmy, to w podobnym czasie się nam rezerwy odzywały. Z tym , że Baloo123 przekręcał kranik a u mnie zapalała się kontrolka rezerwy.

Więc wniosek, że czy to przy kraniku oryginalnym czy też akcesoryjnym Africanqeens, rezerwy jest +/- tyle samo.

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 03.09.2010 o 20:12
MOTOMYSZA jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Patent AQ rezerwa paliwa Kazmir Uklad paliwowy i wydechowy 1 04.08.2009 21:37


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.