![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: B Y D G O S Z C Z
Posty: 604
Motocykl: KTM ADV 990 "S"
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 21 godz 48 min 30 s
|
![]()
Dokładnie to Ci nie powiem.Jak się zapalała rezerwa to tankowałem i już. Ale na dłuższej trasce jadąc razem z Baloo123, jak razem zalewaliśmy pod korek i równo jechaliśmy, to w podobnym czasie się nam rezerwy odzywały. Z tym , że Baloo123 przekręcał kranik a u mnie zapalała się kontrolka rezerwy.
Więc wniosek, że czy to przy kraniku oryginalnym czy też akcesoryjnym Africanqeens, rezerwy jest +/- tyle samo. Ostatnio edytowane przez Dzieju : 03.09.2010 o 20:12 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Patent AQ rezerwa paliwa | Kazmir | Uklad paliwowy i wydechowy | 1 | 04.08.2009 21:37 |